Blog

seo update florida 2 martie 2019

Google Update Martie 2019: Pierzatori / Castigatori + Observatii + Particularitati

Ai simtit o scadere/crestere a traficului organic pe site? Atunci probabil ai fost afectat/favorizat de ultimul update Google. Iata observatiile agentiei noastre:

Ce vei regasi in acest articol?

1. Care sunt pierzatorii si castigatorii SEO pe industriile principale din Romania?

2. Care sunt particularitatile pe care le-am observat in urma acestui update?

3. Observatii aparute in perioada imediat post-lansare

UPDATE 17 Aprilie 2019:

Iata ce concluzii...

Certificate rezidenta fiscala: Facebook, Twitter, LinkedIn, Bing Ads/Microsoft, Amazon, Mail Chimp, Fotolia, Atlassian si Google Ads

Daca vrei sa decontezi facturile de Google Ads, Facebook Ads, Twitter, Amazon, Linkedin, Microsoft, Mail Chimp, Fotolia, Atlassian sau pur si simplu vrei sa stii ce este si la ce foloseste certificatul de rezidenta fiscala, atunci acest articol iti va fi de un real folos!

Ce este certificatul de rezidenta fiscala? Care este rolul certificatului de rezidenta fiscala? Cat timp este valabil un certificat de rezidenta fiscala? Descarca certificatele de rezidenta fiscala Ce este certificatul de rezidenta fiscala? Certificatul de rezidență fiscală este un document necesar pentru a beneficia de aplicarea tratatelor de evitare a dublei impuneri și de a […]

Continutul Evergreen: Definitie, Functionalitate, Beneficii si Exemple

Evergreen Content - Solutia care iti poate aduce trafic organic la nivel scalabil de la luna la luna. Afla ce inseamna continutul evergreen, cum il catalogam si exemple.

Iata ce vei descoperi citind acest articol despre „Evergreen content”: 1. Ce este continutul evergreen? Definitie si functionalitate 2. Ce NU este continutul Evergreen? 3. Cum te ajuta continutul Evergreen in optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO)? 4. Care sunt ingredientele de baza ale unui continut relevant si personalizat? 5. Exemple de Continut Evergreen + Continut […]

Campanie SEO: 13 indicatori (KPI’s) cu care poti evalua proiectul SEO

Ai o campanie SEO in derulare si vrei sa analizezi performanta/succesul acesteia? Iata cum poti masura micro/macro KPI's de la campania ta SEO!

Iata o scurta segmentare(cuprins) a indicatorilor(KPI’s) privind succesul unei campanii SEO. Pe scurt, iata ce vei invata(afla): A) Micro-indicatori SEO privind activitatea Off-Page folosind Ahrefs B) Indicatori SEO privind modul de masurare(tracking) zilnic al cuvintelor cheie optimizate C) Indicatori de performanta privind strategia de Content Marketing D) Indicatori de performanta SEO prezenti in Google Search […]

Update Google Medical (E-A-T + YMYL) – 1-8 August – Concluzii

Am analizat cu ajutorul unor date preliminare efectele d.p.d.v SEO ale algoritmului de pe 1 August

Reactualizare articol la data de 24 august 2018: Pe data de 21 intr-o sectiune de Webmaster Hangouts John Muller a transmis ca reputatia individuala a autorilor nu este folosita in algoritmul de ranking a unui site. Iata aici toate discutiile: https://www.deepcrawl.com/blog/news/google-webmaster-hangout-notes-august-21st-2018/ ——————————————————————————————————————— Reactualizare articol la data de 9 august 2018: Foarte important: Specialistii SEO din agentie […]

7 Verificari practice prin care iti poti mini-evalua in 10 minute magazinul tau online/site-ul tau

Cum afli raspunsurile potrivite si evaluezi obiectiv? E simplu: Punand intrebarile corecte. Evalueaza-ti singur site-ul in 10 minute. Iata cum:

Fiecare site are si avantaje  si dezavantaje, insa important este ca atunci cand sunt probleme sa le identifici si sa le ai in vedere pentru rezolvare. Ne propunem ca prin acest articol sa te ajutam sa iti poti evalua site-ul/magazinul online in doar 10 minute, fara cunostinte tehnice, doar parcurgand pasii de mai jos. Iata […]

Studiu de Piata Ecommerce Romania si Indicatori Real Time – Evolutia vanzarilor magazinelor romanesti in functie de zilele saptamanii

Studiul de piata a avut ca obiectiv identificarea nivelului vanzarilor in functie de zilele saptamanii si oferirea unor recomandari cu scopul de a eficientiza bugetul de promovare al magazinelor online.

Acest studiu nu se doreste a fi reprezentativ pentru intreaga piata de ecommerce din Romania insa poate oferi niste informatii sau idei de analize de care magazinele online pot tine cont in planificarea bugetului de promovare in functie de zilele saptamanii. Dupa cum se observa in infograficul de mai jos, indiferent de domeniul de activitate, […]