Blog

13 indicatori (KPI's) cu care poti evalua o campanie SEO

13 indicatori (KPI’s) cu care poti evalua o campanie SEO

Ai o campanie SEO in derulare si vrei sa analizezi performanta/succesul acesteia? Iata cum poti masura micro/macro KPI's de la campania ta SEO!

Iata o scurta segmentare(cuprins) a indicatorilor(KPI's) privind succesul unei campanii SEO. Pe scurt, iata ce vei invata(afla):

A) Micro-indicatori SEO privind activitatea Off-Page folosind Ahrefs

B) Indicatori SEO privind modul de masurare(tracking) zilnic al cuvintelor cheie optimizate

C) Indicatori de performanta privind strategia de Content Marketing

Update Google Medical (E-A-T + YMYL) – 1-8 August – Concluzii

Am analizat cu ajutorul unor date preliminare efectele d.p.d.v SEO ale algoritmului de pe 1 August

Reactualizare articol la data de 24 august 2018: Pe data de 21 intr-o sectiune de Webmaster Hangouts John Muller a transmis ca reputatia individuala a autorilor nu este folosita in algoritmul de ranking a unui site. Iata aici toate discutiile: https://www.deepcrawl.com/blog/news/google-webmaster-hangout-notes-august-21st-2018/ ——————————————————————————————————————— Reactualizare articol la data de 9 august 2018: Foarte important: Specialistii SEO din agentie […]

7 Verificari practice prin care iti poti mini-evalua in 10 minute magazinul tau online/site-ul tau

Cum afli raspunsurile potrivite si evaluezi obiectiv? E simplu: Punand intrebarile corecte. Evalueaza-ti singur site-ul in 10 minute. Iata cum:

Fiecare site are si avantaje  si dezavantaje, insa important este ca atunci cand sunt probleme sa le identifici si sa le ai in vedere pentru rezolvare. Ne propunem ca prin acest articol sa te ajutam sa iti poti evalua site-ul/magazinul online in doar 10 minute, fara cunostinte tehnice, doar parcurgand pasii de mai jos. Iata […]

Studiu de Piata Ecommerce Romania si Indicatori Real Time – Evolutia vanzarilor magazinelor romanesti in functie de zilele saptamanii

Studiul de piata a avut ca obiectiv identificarea nivelului vanzarilor in functie de zilele saptamanii si oferirea unor recomandari cu scopul de a eficientiza bugetul de promovare al magazinelor online.

Acest studiu nu se doreste a fi reprezentativ pentru intreaga piata de ecommerce din Romania insa poate oferi niste informatii sau idei de analize de care magazinele online pot tine cont in planificarea bugetului de promovare in functie de zilele saptamanii. Dupa cum se observa in infograficul de mai jos, indiferent de domeniul de activitate, […]

GDPR: 5 lucruri pe care NU le stiai despre Regulamentul Protectiei Datelor!

Ti-ai construit un business in mediul virtual si iti doresti sa descoperi ce presupune adoptarea regulamentului general privind protectia datelor(GDPR)?

Despre GDPR sau Regulamentul General Privind Protectia Datelor persoanelor fizice s-a discutat pentru prima data pe 14 aprilie 2016 de catre reprezentantii Parlamentului European, care l-au si adoptat, urmand ca acesta sa fie implementat si in tara noastra, precum si in celelalte state membre UE, pe data de 25 mai a anului 2018. De ce […]

5 Previziuni de costuri privind bugetul de marketing digital pe 2018

Esti manager de marketing online sau CEO in cadrul unui magazin online? Afla ce costuri trebuie sa aloci in 2018 pentru marketingul digital!

Deja lucrezi la bugetul de marketing pe 2018 si ai nevoie de cateva previziuni? Previzionarea costurilor poate influenta strategia si iti poate permite ca, in calitate de antreprenor/manager de marketing, sa ai o viziune asupra unor scenarii pozitive/negative privind evolutia business-ului YOY. Iata 5 previziuni de costuri de care trebuie sa tii cont, atunci cand […]

Studiu de piata Ecommerce Romania 2017 – 2018 Comportamentul cumparatorilor romani pe piata magazinelor online din Romania

Cercetarea a avut loc pe un esantion de 38 de magazine online din Romania pentru o perioada de 8 luni de zile, intre 1 Ianuarie 2017 si 31 August 2017.

Scopul acestui studiu a fost acela de a identifica comportamentul utilizatorilor romani pe magazinele online din Romania si oferirea unor recomandari pentru ownerii din piata de ecommerce, astfel incat acestia sa isi eficientizeze campaniile de promovare realizate de magazinele pe care le detin. In cadrul studiului au fost analizate atat magazine online lansate in urma […]