Blog

7 Intrebari la care Google Analytics iti raspunde si te poate ajuta sa iti intelegi clientii

7 Intrebari la care Google Analytics iti raspunde si te poate ajuta sa iti intelegi clientii

Vrei sa descoperi de ce Google Analytics poate fi unul dintre instrumentele cu ajutorul caruia poti identifica comportamentul consumatorilor / clientilor?

Strategiile aplicate de catre o agentie de marketing online sunt bazate pe comportamentul consumatorilor, Google Analytics fiind unul dintre tool-urile care ne permit interpretarea datelor metrice si, ulterior, optimizarea acestora.

Iata 7 intrebari din Google Analytics care te pot ajuta sa actionezi la nivelul campaniilor de

CANONICAL Tag: 8 NOTIUNI PRACTICE pentru optimizarea corecta a site-ului tau!

Detii business online si iti doresti ca site-ul tau sa fie corect optimizat? Vrei sa previi penalizarile core algoritmului? SEO Cupcake te informeaza!

In februarie 2011, Google a lansat PANDA, algoritmul care reusea sa opreasca procesul de ranking (obtinerea de pozitii in topul rezultatelor organice Google) al site-urilor care detineau un continut de o slaba calitate, iar din ianuarie 2016 Google a integrat Panda in “core” algoritmul sau (aka Google’s core algorithm). Astfel, in contextul luptei pentru detinerea […]

7 Tactici de Local SEO pe care TREBUIE sa le ai aplicate

Ai un business local si ai nevoie de mai multa vizibilitate? Tu ai contul/conturile de Local My Business optimizat(e) corespunzator?

Promovarea business-urilor locale reprezinta atat aplicarea unor tactici diferite cat si masurarea altor KPI la nivel de Performance Marketing. In contextul in care observam ca aplicarea strategiei de business de tip Omnichannel este una de succes la partenerii nostri, ne-am gandit sa centralizam 7 tactici specifice optimizarii SEO de tip Local.    1. Creeaza-ti un […]

Top 5 motive pentru care sa integrezi mai multe canale de promovare intr-o campanie SEO

Afla care sunt avantajele folosirii mai multor canale de promovare online pentru business-ul tau!

In strategia unui business online este nevoie de un mix de canale de promovare atat in mediul virtual cat si offline. Insa un astfel de mix este necesar cu atat mai mult cu cat se doreste in strategia de promovare si includerea unei campanii de SEO. Aceasta este influentata, printre altele, si de anumiti indicatori […]

5 scenarii pesimiste daca planuiesti schimbarea platformei magazinului tau online

Ai un magazin online pe o platforma Open Source sau SaaS (Software As a Service)? Te gandesti sa faci o schimbare de platforma?

Iata 17 implementari pe care trebuie sa le migrezi (daca le ai deja implementate) pe noua platforma, pentru a nu fi implicat in niciun scenariu dintre cele de mai jos: Nota: Articolul are scop informativ si reprezinta o lista de bifat pentru orice antreprenor in caz de migrare a magazinului online pe o noua platforma. […]