Atrage clienti noi Gratis: 8 Metode care te pot ajuta sa iti cresti afacerea!

Ai un business mic si nu ai buget de marketing? Iata cum poti castiga clienti noi GRATIS! 8 metode care te pot ajuta sa iti cresti afacerea.

Te invit inainte de a citi articolul sa urmaresti si acest video si sa dai subscribe canalului de Youtube daca ti-a placut video-ul!

1. Creeaza sau Updateaza profilul de Google My Business 2. Scrie articole pe blogul site-ului tau 3. Initiaza videouri live pe grupuri de Facebook unde sunt clientii tai 4. Construieste video-uri educ…

Daca totusi video-ul nu este interactiv, las mai jos cele 8 metode prin care poti castiga clienti noi gratis.

1. Creeaza sau Updateaza profilul de Google My Business

Optimizarea sau Activarea(dupa caz) contului de Google My business este o procedura care iti poate genera o vizibilitate organica(fara bani) si implicit poate atrage clienti.

Aceasta metoda aduce beneficii maxime atunci cand ai afaceri precum restaurante, frizerii, cabinete stomatologice, notari etc. Practic, daca ai locatii fizice aloca un minim de timp pentru aceasta activitate si vei reusi sa iti aduci clienti din online in offline fara resurse.

2. Scrie articole pe blogul site-ului tau

Una dintre strategiile de marketing care iti pot genera clienti pe termen mediu si lung este Content Marketing. Aceasta metoda necesita putine resurse interne pentru ca trebuie sa te gandesti la o strategie de a genera continut informational sau educational.

Prin strategii de continut poti genera in prima faza un tip de awareness in jurul brandului/afacerii tale si ulterior poti chiar genera clienti noi, precum clientul agentiei SEO Cupcake din imaginea de mai jos:

clienti noi gratis prin articole blog

3. Initiaza videouri live pe grupuri de Facebook/Linkedin unde sunt clientii tai

Este foarte important ca inainte de a incepe orice strategie de marketing online sa faci un profil de Buyer persona. Acest profil te va ajuta sa identifici urmatoarele:

  • cine este clientul?
  • care sunt interesele clientului tau?
  • unde se afla clientul?
  • cum interactioneaza clientul cu produsul tau la ceilalti competitori.

Plecand de la aceste intrebari vei putea face si o lista grupuri de Facebook unde exista audienta ta. Astfel poti crea continut informational sau educational si astfel poti castiga notorietate si chiar clienti, acest lucru presupunand eforturi minime si fara bani.

4. Construieste video-uri educative si plaseaza-le pe Youtube.

Video-ul este viitorul zilei de maine. Adolescentii de azi sunt cei mai mari consumatori de continut video, acest lucru este confirmat de toate studiile de moment. Daca te gandesti la viitor pentru afacerea ta, acum este momentul sa incepi sa creezi continut video pe Youtube si in acelasi timp sa il optimizezi SEO.

5. Ofera consultanta si produse gratuite pentru a spori notorietatea.

O alta varianta pentru a castiga clienti noi pentru firma ta este sa oferi consultanta gratuita(daca oferi servicii) si in acelasi timp sa oferi produse gratuite(daca ai un magazin online).

6. Fa concursuri pe retelele sociale pentru a spori engagementul.

Pentru aceasta metoda va recomand acele concursuri sau giveaway-uri care pot ajuta la cresterea notorietatii in prima faza si ulterior te poate ajuta si la castigarea unor clienti. In video-ul de mai sus o sa gasiti un exemplu pozitiv de concurs care este foarte bine pozitionat ca si context.

7. Trimite newsletter catre clientii deja existenti folosind un tool gratuit.

Email marketing-ul este o alternativa potrivita pentru orice firma, atat daca vrei sa faci retentie de clienti si chiar daca vrei sa gasesti clienti noi. Daca esti la inceput, Mailchimp (in varianta gratuita daca ai mai putin de 2000 de contacte) te poate ajuta sa trimiti newslettere catre o audienta care poate ulterior sa iti devina clientela fidela.

8. Contribuie cu informatii in discutii pe forumuri, bloguri, grupuri.

Daca ai o firma la inceput de drum te va ajuta in procesul de achizitionare de clienti sa fii implicat in discutii de pe forumuri, bloguri sau grupuri, acolo unde subiectul este relevant si in context cu brandul/produsele tale.

Timpul tau va fi rasplatit in timp daca esti perseverent, deci nu te lasa si continua sa aloci timp pentru aceasta operatiune, clientii vor veni si ei la un moment dat.

 

Cristian Bolocan
Head of SEO Department

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Verificati casuta antispam