Blog

Content Marketing

seo update google optimizare site

Continutul Evergreen: Definitie, Functionalitate, Beneficii si Exemple

Evergreen Content - Solutia care iti poate aduce trafic organic la nivel scalabil de la luna la luna. Afla ce inseamna continutul evergreen, cum il catalogam si exemple.

Iata ce vei descoperi citind acest articol despre „Evergreen content”: 1. Ce este continutul evergreen? Definitie si functionalitate 2. Ce NU este continutul Evergreen? 3. Cum te ajuta continutul Evergreen in optimizarea pentru motoarele de cautare (SEO)? 4. Care sunt ingredientele de baza ale unui continut relevant si personalizat? 5. Exemple de Continut Evergreen + Continut […]

7 Verificari practice prin care iti poti mini-evalua in 10 minute magazinul tau online/site-ul tau

Cum afli raspunsurile potrivite si evaluezi obiectiv? E simplu: Punand intrebarile corecte. Evalueaza-ti singur site-ul in 10 minute. Iata cum:

Fiecare site are si avantaje  si dezavantaje, insa important este ca atunci cand sunt probleme sa le identifici si sa le ai in vedere pentru rezolvare. Ne propunem ca prin acest articol sa te ajutam sa iti poti evalua site-ul/magazinul online in doar 10 minute, fara cunostinte tehnice, doar parcurgand pasii de mai jos. Iata […]

Studiu de Piata Ecommerce Romania si Indicatori Real Time – Evolutia vanzarilor magazinelor romanesti in functie de zilele saptamanii

Studiul de piata a avut ca obiectiv identificarea nivelului vanzarilor in functie de zilele saptamanii si oferirea unor recomandari cu scopul de a eficientiza bugetul de promovare al magazinelor online.

Acest studiu nu se doreste a fi reprezentativ pentru intreaga piata de ecommerce din Romania insa poate oferi niste informatii sau idei de analize de care magazinele online pot tine cont in planificarea bugetului de promovare in functie de zilele saptamanii. Dupa cum se observa in infograficul de mai jos, indiferent de domeniul de activitate, […]

7 Intrebari la care Google Analytics iti raspunde si te poate ajuta sa iti intelegi clientii

Vrei sa descoperi de ce Google Analytics poate fi unul dintre instrumentele cu ajutorul caruia poti identifica comportamentul consumatorilor / clientilor?

Strategiile aplicate de catre o agentie de marketing online sunt bazate pe comportamentul consumatorilor, Google Analytics fiind unul dintre tool-urile care ne permit interpretarea datelor metrice si, ulterior, optimizarea acestora. Iata 7 intrebari din Google Analytics care te pot ajuta sa actionezi la nivelul campaniilor de optimizare SEO si Pay-per-click (PPC): 1. Ce semnifica cresterea accelerata a […]

CANONICAL Tag: 8 NOTIUNI PRACTICE pentru optimizarea corecta a site-ului tau!

Detii business online si iti doresti ca site-ul tau sa fie corect optimizat? Vrei sa previi penalizarile core algoritmului? SEO Cupcake te informeaza!

In februarie 2011, Google a lansat PANDA, algoritmul care reusea sa opreasca procesul de ranking (obtinerea de pozitii in topul rezultatelor organice Google) al site-urilor care detineau un continut de o slaba calitate, iar din ianuarie 2016 Google a integrat Panda in “core” algoritmul sau (aka Google’s core algorithm). Astfel, in contextul luptei pentru detinerea […]

Top 5 motive pentru care sa integrezi mai multe canale de promovare intr-o campanie SEO

Afla care sunt avantajele folosirii mai multor canale de promovare online pentru business-ul tau!

In strategia unui business online este nevoie de un mix de canale de promovare atat in mediul virtual cat si offline. Insa un astfel de mix este necesar cu atat mai mult cu cat se doreste in strategia de promovare si includerea unei campanii de SEO. Aceasta este influentata, printre altele, si de anumiti indicatori […]