Creare site de prezentare

structurarea unui wireframe

1. Identificarea/structurarea unui wireframe specific business-ului/continutului (https://wireframe.cc/)

Arhitectura (structura site-ului) de navigare reprezinta cel mai important pas si este complementar cu viitoarele campanii de marketing online.

Specialistii nostri in UI (user-interface) si UX (user-experience), raportat la competitie, inovatie in continut, adapteaza wireframe-uri care sa ofere o experienta de navigabilitate cat mai placuta pentru useri (atat pe mobil, cat si pe desktop).

2. Conceptul grafic si crearea logo-ului

Un prim pas in crearea unui logo pentru site este reprezentat de completarea de catre dvs. a unui brief de creatie. In urma acestuia, designerii nostri inteleg directia grafica si, astfel, reusesc sa inoveze in materie de logo-uri.

Logo-urile sunt creatii unice si reprezinta identificatorul brandului/site-ului dvs.

Conceptul grafic si creare logo
user-firendly

3. Implementarea unei arhitecturi navigationale User-friendly

Majoritatea campaniilor de marketing digital au ca obiectiv redirectionarea vizitatorilor pe o pagina a site-ului dvs. Comportamentul de vizitare difera de la user la user si, astfel, implementarea unei structuri corecte si “non-misleading” reprezinta o provocare si un pas strategic in crearea unui site.

Este important de stiut ca majoritatea campaniilor PPC sunt dependente de structura site-ului, aici mentionand campaniile SEO si PPC (Dynamic Search Ads etc.).

4. Adaptam continutul si pe device-urile Mobil/Tableta (Responsive)

Experienta privind cifrele pe care le interpretam zilnic in cazul partenerilor nostri ne-a demonstrat ca am ajuns in asa numitul “Mobile Moment”, si chiar l-am depasit. Acest lucru semnifica ca peste 50% dintre interactiunile clientilor/userilor sunt generate de device-urile de tip mobil. Avand aceste cifre demonstrate, construim si adaptam site-urile pe toate device-urile, rezolutiile si le testam inainte de lansare pe toate browserele (atat pe cele native, cat si pe cele de tip app).

Adaptare continut device
Implementarea regulilior SEO

5. Implementam regulile SEO privind indexarea site-ului

Majoritatea antreprenorilor nu iau in considerare ca orice proces de creatie de site de prezentare trebuie sa plece de la optimizari specifice continutului (SEO On-Page). In 2017, inca intampinam clienti care doresc strategii de optimizare SEO, insa nu indeplinesc specificatiile rudimentare.

Alaturi de programatori si de web-project manager lucreaza si un specialist SEO la crearea unui site de prezentare prin optimizari specifice (URLs, internal linking, continut original, headings, title-uri s.a.m.d).

6. Cream si implementam bannere/animatii pe site

Strategiile si inovatiile aduse la crearea unui website de prezentare au ca obiectiv stimularea audientei de a reactiona pe site (mai multe vizualizari pe pagina, un timp mai mare pe site). Elementele dinamice specifice unui website sunt bannerele, animatiile, pop-up-urile, implementari care au efectul de a comunica personalizat cu audienta dvs. si de a inova constant continutul de pe site.

Implementare bannere si animtatii
Formulare de contact si adrese email

7. Implementam formularul de contact si adresele de email

Formularul de contact reprezinta pagina de unde site-urile de prezentare culeg lead-uri/clienti. Cream formularul de contact, adresele de email unde vor ajunge solicitarile si apoi setam “thank-you pages” pentru a le monitoriza in Google Analytics.

De asemenea, pentru site-urile/business-urile locale, implementam specificatiile tehnice privind integrarea in Google My Business si intelegerea crawler-urilor.

8. Setare panou de administrare

Informatia/continutul de pe site-ul creat este administrabil din panoul de control si oferim training-uri personalizate de indata ce avem setate toate elementele website-ului. In functie de template-ul ales sau de anumite personalizari specifice, se pot modifica setarile manuale din panoul de administrare. Optimizam si eliminam plugin-uri/module inutile care pot pune in pericol securitatea sau care pot ingreuna baza de date (viteza de incarcare).

setare-panou-administrare

9. Testarea functionalitatilor site-ului inainte de migrarea pe live

Inainte de lansare, testam toate functionalitatile site-ului, cele mai importante dintre ele fiind:

  • viteza de incarcare/interogarile in baza de date/securitate
  • setari Google Analytics/Tag Manager/Pixeli personalizati
  • acuratete informatii privind continutul/retusuri gramaticale
  • bannere/animatii/pop-ups
  • testari specifice pe toate browserele pentru Desktop (Chrome, Firefox etc.)
  • testari pe device-uri responsive (Mobil/tableta)

10. Migrarea site-ului pe web (live)

Momentul lansarii reprezinta un pas important, mai ales daca vorbim despre modificari asupra structurii de URL-uri/pagini, unde intervenim si aplicam redirect-uri conform relevantei continutului. In cazul in care site-ul este pentru prima oara live nu sunt necesare alte actiuni, cu exceptia setarilor ulterioare campaniilor de marketing digital.

migrare live website