Campanii PPC

Partener Google

Care sunt obiectivele campaniilor PPC ?

Cresterea numarului de comenzi/lead-uri

cresterea numarului de comenzi prin servicii Google Adwords si Facebook

Campaniile “Pay-per-click” vor genera vizibilitate pe spatiul publicitar selectat, trafic si, implicit, cresterea numarului de clienti/lead-uri. Segmentarile puse la dispozitie de platformele Google Adwords[1#] si Facebook[2#] (geolocatie, varsta, interese, device, comportament etc.) ne permit sa implementam strategii personalizate in functie de nisa, audienta si business.

Optimizarea costului per conversie/lead

Optimizarea costului de conversie implica segmentari detaliate ale audientelor (clienti noi/clienti vechi), modificari privind vizibilitatea pe ore/geolocatie si segmentari pe tip de device. Folosind tehnologii/instrumente digitale de masurare putem personaliza fiecare tip de campanie, obiectivul final fiind obtinerea unui ROI (Return On Investment) pozitiv.

Optimizarea costul de conversie prin campanii de promovare pay per click

Brand awareness

brand awareness pentru website-uri din Romania prin promovare PPC

Rata de conversie de la consumatorii de tip Returning Visitors[3#] este, in general, dubla fata de cea la userii de tip New Visitors. Imbunatatirea KPI-ului “Brand Awareness” la nivel general, concomitent cu un marketing de produs inovativ si cu folosirea canalelor multiple de promovare online[4#], iti vor oferi vizibilitatea necesara pana in stadiul final, cand consumatorul decide sa faca achizitia de pe site-ul tau. Printre semnalele de brand awareness mentionam: cautari de brand in motoare de cautare, trafic direct pe site, referinte multiple despre site-ul tau.

Performance Marketing

A) Google Adwords

1. Campanii prin Search Network

Vizibilitate imediata catre audienta site-ului dvs. prin cuvintele cheie reprezentative business-ului. Administrarea si optimizarea campaniilor Google Adwords (PPC) sunt personalizate si in concordanta cu bugetul disponibil, audienta site-ului, produsul/produsele comercializate si competitie. Printre cele mai inovative produse Google, in materie de campanii de tip Search Network, mentionam:

  • Dynamic Search Ads (DSA)[5#]
  • Remarketing Lists for Search Ads (RLSA)[6#]
Campanie ppc prin search network Google Adwords
Campanii prin reteaua de display GDN / agentie online

2. Campanii prin reteaua de display GDN

Reteaua de display Google (GDN) reprezinta spatiul publicitar prin care poti sta aproape de cei care ti-au vizitat site-ul sau chiar si de cei care inca nu stiu de brandul tau. Fiecare consumator doreste o experienta personalizata cu magazinul online/website-ul dvs. , iar prin campaniile de Display putem sa construim o comunicare segmentata. Printre campaniile performante de Display mentionam:

  • Remarketing dinamic pe baza unui feed/catalog de produse[7#]
  • Anunturi grafice de tip bannere/text
  • Anunturi grafice personalizate in Gmail

3. Campanii de tip Video (Youtube)

Anunturile grafice de tip Video plasate prin intermediul Youtube au mai multe forme de afisare, in functie de dimensiunile device-urilor folosite. Campaniile Video sunt recomandate doar anumitor tipuri de business-uri si reprezinta unul dintre canalele digitale care ajuta la cresterea de brand awareness.

Campanii de Video pe Youtube prin agentie
Google data studio, tool PPC pentru servicii profesionale de publicitate

4. Raportare a campaniilor in timp real prin Google Data Studio

Campaniile Google Adwords setate si administrate de specialistii PPC sunt integrate cu interfata Data Studio[8#], personalizata de catre noi pentru dvs. Rapoartele sunt actualizate in timp real si, astfel, puteti vizualiza cifrele privind campaniile platite.

De mentionat: Toate conturile de Google Adwords administrate de agentia digitala SEOCupcake sunt proprietate privata a clientilor, chiar si dupa incheierea colaborarii cu noi.

B) Facebook & Instagram

1. Campanii de tip CPC (trafic catre site-ul tau)

Licitarea in spatiul publicitar Facebook prin campanii cu obiectiv de trafic trebuie coroborata cu materiale grafice (bannere), care sa transpuna corect produsul promovat. Costurile si rezultatele campaniei sunt, in general, conditionate de audienta selectata si de transpunerea grafica a produsului/produselor. Oferim suport si consultanta privind materialele grafice promovate, in functie de performanta campaniilor.

Servicii si Campanii de tip CPC si CPM prin social media
Crestere brand awareness prin performance marketing optimizat

2. Campanii de brand awareness

Strategia digitala propusa de agentia SEOCupcake poate presupune, in functie de business, si integrarea unor campanii in care sa nu “mutam” consumatorul de pe Facebook pe site. Cunostintele dobandite prin gestionarea proiectelor si a diverselor domenii promovate pe Facebook ne ajuta in conceperea unui mix de strategii conform cerintelor consumatorilor, experienta lor de navigare si obiectivul final.

3. Campanii de tip Video

Platforma Facebook, bazandu-se pe informatii de la userii inregistrati, ne recomanda ca video-urile sa nu fie mai lungi de 30 de secunde. Tips-ul oferit de consultantii Facebook este sa incercam sa avem video-uri de aproximativ 15 secunde, acesta fiind tipul de reclama care are cele mai multe vizualizari complete  (pana la capat).

Campanie de tip video pe Facebook si instragram social media agentie
Vanzari de produse la magazine online prin social media

4. Campanii automatizate pe baza unui feed de produse

Adaugarea unor pixeli care inregistreaza experienta userilor pe site, interactiunea cu butoanele importante din site (Adauga in cos, contacteaza-ne, adauga la favorite) ne permit, pe baza crearii unui feed/catalog de produse[9#], sa implementam strategii personalizate pentru fiecare tip de user.

Printre tehnicile de vanzare mentionam cateva strategii care pot fi implementate:

  • Remarketing dinamic
  • Upselling
  • Cross-selling

5. Campanii de generare de lead-uri (email-uri, date de contact)

Adaptarea strategiei digitale trebuie corelata cu audienta business-ului, respectiv cu obiectivele propuse spre atingere. Daca obiectivul este strangerea unei baze de date segmentate despre clientii tai, atunci campania aceasta este potrivita pentru site-ul tau.

Crestere si imbunatatire de lead-uri pentru web site-uri
Instagram, tinta de publicitate digitala prin pay per click in Romania

6. Campanii prin intermediul platformei Instagram

Prin intermediul platformei Instagram putem integra campanii personalizate, precum:

  • campanii cu obiectivul de a genera trafic pe site
  • campanii de tip Video
  • campanii de tip Stories

In Romania, in 2017, platforma Instagram inregistreaza o crestere a userilor. Astfel, acest spatiu publicitar poate fi potrivit si pentru business-ul tau.

Resurse PPC pentru optimizarea campaniilor