Blog

Search Engine Optimization

13 indicatori (KPI's) cu care poti evalua o campanie SEO

13 indicatori (KPI’s) cu care poti evalua o campanie SEO

Ai o campanie SEO in derulare si vrei sa analizezi performanta/succesul acesteia? Iata cum poti masura micro/macro KPI's de la campania ta SEO!

Iata o scurta segmentare(cuprins) a indicatorilor(KPI's) privind succesul unei campanii SEO. Pe scurt, iata ce vei invata(afla):

A) Micro-indicatori SEO privind activitatea Off-Page folosind Ahrefs

B) Indicatori SEO privind modul de masurare(tracking) zilnic al cuvintelor cheie optimizate

C) Indicatori de performanta privind strategia de Content Marketing

Update Google Medical (E-A-T + YMYL) – 1-8 August – Concluzii

Am analizat cu ajutorul unor date preliminare efectele d.p.d.v SEO ale algoritmului de pe 1 August

Reactualizare articol la data de 24 august 2018: Pe data de 21 intr-o sectiune de Webmaster Hangouts John Muller a transmis ca reputatia individuala a autorilor nu este folosita in algoritmul de ranking a unui site. Iata aici toate discutiile: https://www.deepcrawl.com/blog/news/google-webmaster-hangout-notes-august-21st-2018/ ——————————————————————————————————————— Reactualizare articol la data de 9 august 2018: Foarte important: Specialistii SEO din agentie […]

5 Previziuni de costuri privind bugetul de marketing digital pe 2018

Esti manager de marketing online sau CEO in cadrul unui magazin online? Afla ce costuri trebuie sa aloci in 2018 pentru marketingul digital!

Deja lucrezi la bugetul de marketing pe 2018 si ai nevoie de cateva previziuni? Previzionarea costurilor poate influenta strategia si iti poate permite ca, in calitate de antreprenor/manager de marketing, sa ai o viziune asupra unor scenarii pozitive/negative privind evolutia business-ului YOY. Iata 5 previziuni de costuri de care trebuie sa tii cont, atunci cand […]

7 Tactici de Local SEO pe care TREBUIE sa le ai aplicate

Ai un business local si ai nevoie de mai multa vizibilitate? Tu ai contul/conturile de Local My Business optimizat(e) corespunzator?

Promovarea business-urilor locale reprezinta atat aplicarea unor tactici diferite cat si masurarea altor KPI la nivel de Performance Marketing. In contextul in care observam ca aplicarea strategiei de business de tip Omnichannel este una de succes la partenerii nostri, ne-am gandit sa centralizam 7 tactici specifice optimizarii SEO de tip Local.    1. Creeaza-ti un […]

Top 5 motive pentru care sa integrezi mai multe canale de promovare intr-o campanie SEO

Afla care sunt avantajele folosirii mai multor canale de promovare online pentru business-ul tau!

In strategia unui business online este nevoie de un mix de canale de promovare atat in mediul virtual cat si offline. Insa un astfel de mix este necesar cu atat mai mult cu cat se doreste in strategia de promovare si includerea unei campanii de SEO. Aceasta este influentata, printre altele, si de anumiti indicatori […]